Meer dan 164.238 mensen
deden onze sessies. Hoe
kunnen we jou helpen?

Bijv: "rugpijn", "roken", afvallen".

Van uitstel komt afstel? Na deze 3 super tips geldt dat niet meer voor jou!

Laatst was ik bij Sander, een kennis van me en elke keer dat ik hem zie heeft hij de mooiste plannen. Zo herinner ik me een keer dat hij op visite was en hij vertelde me over zijn plan om te gaan trainen voor de marathon die over een paar maanden gehouden zou worden.
De energie straalde er vanaf en ik was onder de indruk en dacht “wauw, kijk hem eens gemotiveerd zijn!”
De volgende keer toen we elkaar zagen vroeg ik hoe het ging met zijn training en zei hij “Och man, ik heb het zo druk de laatste tijd, dat ik er nog helemaal niet aan toegekomen ben. Daarnaast heb ik aardig wat klussen in huis liggen, maar ik begin binnenkort met mijn eerste training”.
En toen … herkende ik het patroon van uitstelgedrag.
excusesUiteraard kwam de grote dag van de marathon steeds dichterbij en natuurlijk hoorde ik niets meer van hem. Toen ik hem niet lang daarna opzocht zag ik dat die planken in de keuken nog steeds opgehangen moesten worden.
Aha! Ik realiseerde me toen dat veel praten over ambities en plannen vaak de plaats inneemt van het daadwerkelijk uitvoeren van die plannen. Smoesjes als “ik heb het druk” of “nu even niet” zijn vaak het gevolg van een onbewust uitstelmechanisme.
Natuurlijk is het niet eenvoudig om altijd maar gemotiveerd te zijn en te blijven. Denken dat je altijd gemotiveerd moet zijn om iets daadwerkelijk te doen is slechts één deel van het probleem. Op dat moment koppel je namelijk je zelfmotivatie aan een emotie, waardoor je denkt dat je iets alleen maar kunt doen als het ‘goed voelt’ voor je.
Natuurlijk is dit onhoudbaar en het leidt gegarandeerd tot frustratie.
Om echt productief te worden moeten we een system hebben dat ons aanzet tot actie, zelfs als we er even geen zin in hebben.
Hier zijn drie ijzersterke psychologische tips om in actie te komen:

  1. Creëer (kleine) deadlines voor jezelf om structuur te creëren en dat je iets hebt om je op te richten.
  2. Zie je tegenzin als een ‘geconditioneerde opstandigheid’, die je aangeleerd hebt tijdens je jeugd.
  3. Focus op de reden waarom je iets zou moeten doen, waardoor je jezelf helpt je opnieuw te verbinden met het doel.

Of je kunt deze punten (en meer) supersnel in je onderbewustzijn programmeren met de hypnosesessie ‘Doe het nu!
Voor slechts één tientje (tijdelijk aanbod) verander je jezelf in iemand die dingen doet! Je wordt een echte ‘doener’ en realiseert simpelweg wat je wil en/of wat je zegt dat je gaat doen. Respect!
Klik hier en plaats de sessie in je winkelwagen om vandaag nog een echte DOENER te worden!
Tot de volgende blog!
Michel

Copyright © 2006-2020 Trancewerk.nl

OVER MICHEL LEJEUNE

Michel Lejeune

Michel Lejeune

Michel Lejeune is Int. ABH/ABNL Gecertificeerd Klinisch Hypnotherapeut en expert op het gebied van het menselijk onderbewustzijn. Sinds 2006 ontwikkelt hij professionele sessies, waarmee je meer dan 1500 verschillende problemen kunt oplossen. De sessies zijn inmiddels door meer dan 130.000 mensen gedaan.

GRATIS SESSIE

TEST OF JE GESCHIKT BENT!

VOORDELEN

>
Geen producten

Meld je NU aan op de

nieuwsbrief

en je krijgt de sessie 'Diepe Ontspanning'
GRATIS!
(normaal € 59,99)
Met deze sessie creëer je
de diepste rust ooit!

Vul nu je voornaam en e-mail in,
en klik op de 'AANMELDEN' knop!

Aanmelden is veilig. Zodra je aanmelding is verwerkt ontvang je
een e-mail met de downloadlink voor de sublieme hypnosesessie 'Diepe Ontspanning'.
Aanmelden is gegarandeerd vrijblijvend. We sturen geen spam en je kunt je altijd weer afmelden
met 1 klik. Je gegevens worden nooit gedeeld met anderen.

GRATIS Online Workshop

Donderdag 21 mei - 20:00 uur

Gemakkelijk afvallen zonder dieet of ander moeilijk gedoe!
Je gegevens worden niet gedeeld en na de workshop verwijderd uit ons systeem.

Log in met je

e-mailadres en wachtwoord

Als je doorgaat stem je in met onze algemene voorwaarden, privacybeleid en gebruik van cookies.